הסכם שירותים של למוס בע"מ ח.פ. 516443033 (להלן: "החברה")
השירותים. בכפוף לתנאי הסכם זה ולתשלום התמורה כמפורט להלן, החברה תספק לך (להלן: "הלקוח") מנוי לשימוש במערכות למוס שיכללו את השירותים המתוארים בנספח א'-1 ("השירותים") ובהזמנת העבודה החתומה על-ידי שני הצדדים המצורפת כנספח א'-2 להסכם זה ("הזמנת העבודה").
לצורך אספקת השירותים, הלקוח מתחייב לספק לחברה מחשב מתאים עבור התקנת התוכנה, מדפסת תקינה, חיבורים לממשקים, ותשתית אינטרנט יציבה. באחריות המסעדה ,בין היתר, לוודא שהתפריט מסונכרנת בצורה תקינה, שהמנה המודפסת אכן המנה הנכונה ולוודא כתובת המשלוח, הכול בהתאם לרשימת "דרישות מהלקוח" בנספח א-1'.
תמיכה. החברה תעשה מאמצים סבירים לספק תמיכה טכנית ללקוח בתקופת ההסכם על-פי מדיניות התמיכה של החברה כפי שתעודכן מעת לעת: מועדי זמינות התמיכה הטכנית בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00; התמיכה תינתן במענה טלפוני שמספרו 079-624-7944 או באמצעות שליחת מסרון וואטסאפ לטלפון 079-624-7944. כל הפניות (שהגיעו דרך וואטסאפ) אשר נשלחו מחוץ לשעות זמינות החברה יקבלו תגובה ביום העסקים העוקב. במקרים דחופים ובשעות שחורגות משעות הפעילות המוצגות לעיל, תינתן תמיכה טכנית תוך זמן סביר על ידי נציג מטעם החברה. יודגש כי לחברה ניתנת הזכות הבלעדית לסיווג דחיפות התקלה במקרים הנ"ל וכי התמיכה אינה כוללת בעיות הנוגעות לתשתיות הלקוח כגון בעיות חיבור אינטרנטי, תקלות מחשוב ומדפסות.
אופן קבלת הנתונים. יצוין שהמידע שמונפק ללקוח מתבסס על מידע המסופק מידי ספקי משנה של החברה. במידה ויתקיים שינוי באופן העברת המידע מידי ספקי המשנה של החברה לחברה, יתכנו שינויים בזמני הנפקת המידע ללקוח. ככל שתשתנה דרך מסירת הזמנות המשלוח מאת הלקוח לחברה, מוסכם על ידי הצדדים כי ייתכן והמערכת תצא משימוש למספר ימי עסקים על מנת לבצע התאמה מחדש. החברה תשקיע מאמצים בכדי לשמור על תקינות המערכת והתאמה מערכות החברה לשינוי שנעשה על ידי ספקי המשנה של החברה.
התמורה בגין השירותים. הלקוח ישלם לחברה, באמצעות הוראת קבע בנקאית או הוראת קבע באשראי עבור השירותים, את התשלומים הקבועים בהזמנת העבודה בהתאם לתנאי התשלום המצוינים שם כנספח א'-2. בעבור התמורה לשירות שמספקת החברה ללקוח ישלם האחרון סכום חודשי שישתנה בהתאם לכמות ההזמנות שבוצעו בחודש הקלנדרי הקודם על ידי הלקוח, זאת בהתאם לתעריף הקבוע המופיע בנספח א'-2.
התשלום אותו הלקוח ישלם לחברה יגבה במלואו באופן אוטומטי על ידי מערכות החברה. ככל שההצטרפות לשירותי החברה נעשית שלא ב-1 לחודש, הלקוח ישלם אך ורק בעבור יתרת הימים שנותרו בחודש ההצטרפות עד הראשון לחודש קלנדרי הבא, ולאחר מכן כל חודש עוקב בראשון לחודש.
רישיון שימוש במערכת. בכפוף לתנאי הסכם זה ותשלום מלוא התמורה לחברה, החברה תעניק ללקוח רישיון להשתמש במערכות למוס לתקופת הסכם זה, אשר ניתן לביטול (לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה בהתאם לסעיף 12 להסכם זה), לא בלעדי, בלתי ניתן להעברה וללא זכות מתן רישיונות משנה ("המערכת"). המידע שניתן במערכת ניתן לנוחות ולמטרות מידע בלבד. החברה שואפת לספק מידע מדויק ומלא, אך אינה יכולה להבטיח שהמידע שניתן בתוכנה יהיה נטול דיוקים או השמטות.
דרישות לשימוש בשירות. הלקוח מתחייב לא: (א) לעשות שימוש בשירות ובמערכת ו/או לבקר בשרתי החברה באופן בלתי מורשה ו/או לעשות שימוש בשירות תוך שימוש בשיטות ו/או אמצעים שאינם מורשים, לרבות בין היתר רובוטים ו/או כל אמצעי אוטומטי אחר;(ב) להנדס לאחור או לעשות כל ניסיון לגלות את קוד המקור. הלקוח ידאג להחזיק את כל החומרה, התוכנות והשירותים הדרושים לשימוש וגישה לשירותים ולמערכת בעת סיום ההתקשרות בהסכם זה.
מצגי הלקוח. הלקוח מצהיר ומתחייב בזאת כלפי החברה כדלקמן: (א) מוצרי הלקוח ושירותיו ושימושו בשירות ובמערכת עומדים בכל כללי הדין ואינם מפירים ולא יפרו זכויות כלשהן של צד ג', לרבות זכויות קניין רוחני, חובת סודיות והזכות לפרטיות ואינם כוללים ו/או יכללו תכנים לא חוקיים. הלקוח ישפה ויגן על החברה, עובדיה, מנהליה ובעלי מניותיה מכל הוצאה, נזק, הפסד, דרישה ו/או תביעה שייגרמו למי מהם, לרבות לאחר סיום או ביטול הסכם זה בקשר עם מוצרי ושירותי הלקוח.
קניין רוחני. החברה הינה הבעלים של כל הזכויות במערכת ובשירותים וכל יצירה נגזרת שלהם וכן זכויות הקניין הרוחני בכל אלה ("קניין החברה"). אין בתנאי מתנאי הסכם זה כדי להקנות ללקוח ו/או לכל גורם אחר זכות כלשהי בקניין החברה פרט לרישיון המוגבל שניתן ללקוח בסעיף 5 לעיל.
הגבלת אחריות. השירותים והמערכת ניתנים ללקוח כפי שהם ("AS IS") וללא אחריות ו/או הבטחה מכל סוג, בין אם מפורשת או מכללא ו/או מכוח דין (ככל שהדין החל מרשה זאת). ככל שמתיר זאת החוק ובהיקף המרבי אותו הוא מתיר, החברה אינה נותנת כל הבטחה ולא תישא באחראית, לרבות ומבלי לגרוע בנוגע לסחירות (Merchantability), הפרת זכויות והתאמה למטרה מסוימת (Fitness for Particular Purpose). החברה אינה מבטיחה שהשירותים ו/או המערכת יהיו נגישים ללא הפרעה או נטולי פגמים ותקלות, או שהשירותים והמערכת או השרת עליו הם נסמכים נקי מווירוסים ו/או כל גורם מזיק אחר. החברה אינה מבטיחה ו/או נותנת מצג כלשהו בנוגע לשימוש בשירותים ו/או במערכת ו/או בקשר לתוצאות של שימוש זה בכל הקשור למהימנות, זמינות, שיפור ביצועים ו/או בכל עניין אחר.
ככל שמתיר זאת החוק ובהיקף המרבי אותו הוא מתיר, בשום מקרה החברה והגורמים הקשורים אליה לא יישאו באחריות כלפי הלקוח, בין אם בעילה חוזית, נזיקית או אחרת, בין אם בשל נזק ישיר, עקיף, משני ו/או נסיבתי לרבות ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, אבדן רווחים, אבדן הזדמנויות עסקיות, אבדן הכנסה ו/או רווח, חסרון כיס, פגיעה במוניטין, אבדן מידע, פיצויים מיוחדים ו/או עונשים ו/או הנובעים מ ו/או קשורים בכל דרך בשירותים ו/או במערכת, לרבות שימוש הלקוח בהם ו/או הסתמכותו עליהם ו/או על כל חלק מהם ו/או בכל תקלה, חוסר דיוק, השמטה, פגם, פרצת אבטחה ו/או כל כשל בביצוע ואספקת השירותים על-ידי החברה. ככל שלמרות האמור לעיל תימצא החברה אחראית מסיבה כלשהי בקשר עם ההסכם, גובה אחריותה של החברה ו/או מי מטעמה לא יעלה על התמורה ששולמה על-ידי הלקוח לחברה עבור השירותים במהלך שישה (6) החודשים שקדמו לקרות הנזק ו/או היווצרות העילה.
סודיות. לעניין הסכם זה "מידע סודי" – (1) כל מידע שיועבר או שהועבר (אף טרם חתימת הסכם זה) מצד אחד ("מגלה מידע") לצד שני ("מקבל המידע"), בעל-פה או באופן חזותי או בכל דרך אחרת וכל כל ידיעה, מסמך, מידע וכל חומר אחר שיגיע (או שהגיע) למקבל המידע או שמקבל המידע תיחשף אליו (או נחשפה אליו), בין במישרין ובין בעקיפין, בקשר עם מתן השירותים ללקוח, ובכלל זה מבלי לגרוע מכלליות האמור, מידע המתייחס למוצרים ולטכנולוגיה, לידע ולקניין רוחני, לתוכנית העסקית, להזדמנויות עסקיות, ללקוחות, לספקים, לכספים, למחקר, לפיתוח, לידע, לכוח אדם, לשיטות עבודה וכיוצ"ב. מובהר כי, על אף האמור, "מידע סודי", לא יכלול: (1) מידע אשר מצוי או יימצא בנחלת הכלל שלא עקב מעשה או מחדל של מקבל המידע או מי מטעמו או עקב הפרת חובת סודיות על ידי מקבל המידע או מי מטעמו; (2) מידע אשר היה ברשות מקבל המידע לפני שמגלה המידע חשף אותו בפניו שלא עקב הפרה של חובת הסודיות כלפי מגלה המידע או שפותח על ידי מקבל המידע במנותק מהמידע הסודי וללא קשר למתן השירותים ללקוח; (3) מידע אשר תקבל מקבל המידע כדין ובתום לב מצד שלישי, הזכאי על פי דין ו/או הסכם לחשוף את המידע, ללא הפרה של חובת סודיות כלפי מגלה המידע; וכן (4) מידע אשר יחשוף מקבל המידע לדרישת רשות מוסמכת, ובלבד שמקבל המידע תודיע למגלה המידע על הדרישה לחשוף את המידע בפני הרשות המוסמכת באופן מיידי ותאפשר למגלה המידע לפעול לביטול או לצמצום הדרישה.
כל צד להסכם זה שמקבל מידע סודי מהצד המגלה מצהיר ומתחייב, באופן בלתי חוזר כי במשך תקופת הסכם זה ובמשך שלוש שנים מיום סיומו תשמור בסודיות מוחלטת ולא תמסור, תעביר או תגלה בכל דרך שהיא, לצד ג' כלשהו, במישרין או בעקיפין, את המידע הסודי, לא תשתמש בו ולא תאפשר לעובדיו, לקבלני המשנה הפועלים מטעמה ולאחרים לעשות שימוש בו, אלא ככל שהדבר דרוש לצורך מילוי התחייבויותיו כלפי הצד השני לפי הסכם זה, וכן תנקוט בכל האמצעים הסבירים הנחוצים והדרושים לשם שמירה קפדנית של המידע הסודי, אשר לכל הפחות לא יהיו פחותים מהאמצעים המקובלים אצל מקבל המידע לשמירה על מידע סודי השייך למקבל המידע, ובשום מקרה לא פחותים ממידת זהירות סבירה. מקבל המידע יהיה אחראי בגין הפרת סעיף זה על ידי מי מעובדיו, שליחיו, קבלני משנה שלו ואחרים מטעמו.
כוח עליון. מבלי לגרוע מסעיף 9 לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל מעשה או מחדל שמקורם בכוח עליון, בקשר עם השירותים ו/או המערכת, לרבות עיכוב הביצוע ו/או אי הביצוע של התחייבויותיה לפי הוראות הסכם זה, כולן או מקצתן. בהסכם זה "כוח עליון" משמעו - אירוע או גורם אשר בעת כריתת ההסכם, החברה לא ידעה או חזתה אותו מראש, ו/או הוא אינו בשליטתה הסבירה, והמונע באופן ישיר או עקיף מהחברה למלא את התחייבויותיה על-פי ההסכם, כולן או מקצתן, ו/או גורם לכך שקיום ההסכם באותן נסיבות יהא בלתי אפשרי או שונה ממה שהוסכם עליו בין הצדדים. כוח עליון כולל, לרבות ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מחדלי צד ג', תקלות שמקורן בתשתיות, לרבות ברשת האינטרנט או בחשמל, שביתה ואירועים ביטחוניים ואירועים קשורים לCovid-19 או כל מגפה אחרת.
תקופת ההסכם. הסכם זה הינו לתקופה המצוינת בהזמנת העבודה ("התקופה הראשונה"). בסוף התקופה הראשונה וכל תקופת חידוש יוארך תוקפו באופן אוטומטי לתקופה נוספת באורך זהה ("תקופת החידוש", יחד עם התקופה הראשונה להלן "תקופת ההסכם"), אלא אם טרם סוף התקופה הראשונה או תקופת החידוש בוטל ההסכם לפי סעיף 12 להלן.
ביטול ההסכם וסיומו במהלך תקופת ההסכם החברה והלקוח יהיו רשאים לבטל הסכם זה כדלקמן: (א) במקרה של הפרת ההסכם יהיה זכאי הצד הלא מפר לבטל את ההסכם, בכפוף לשליחת התראה לצד המפר וככל שההפרה לא רופאה במלואה בחלוף ארבעה עשר (14) יום ממועד ההתראה; (ב) בהודעה על ביטול ההסכם לצד השני כשלושים (30) יום מראש. לאחר סיום תקופת ההסכם או ביטולו: (1) הרישיון המתואר בסעיף 4 לעיל יבוטל והלקוח יפסיק לעשות כל שימוש בשירותים ובמערכת;(2) הלקוח יחזיר לחברה כל ציוד שהוקצה לו (ככל שהוקצה); (3) הוראות סעיפים 5-10, 12 ו-13 להסכם ימשיכו לחול במלואם. הודעת ביטול ההסכם על ידי הלקוח תבוצע באמצעות שיחה טלפונית לטלפון שמספרו מופיע בסעיף 2 להסכם זה או בדואר רשום לכתובת 454/6 תל אביב או במייל לכתובת [email protected]. הודעת ביטול ההסכם על ידי החברה חייבת להיות בכתב.
לצורך סיום ההתקשרות בין הצדדים על הלקוח למסור את פרטיו האישיים: שם, משפחה, ות.ז. ו/או ח.פ ופרטי אמצעי התשלום לצורך הזדהות. בנוסף יתבקש למסור אמצעי זיהוי נוסף במקרה ובחר כזה בזמן התחברותו לשירות. יובהר כי ממועד קבלת ההודעה על הביטול עד למועד החיוב החודשי יזוכה הלקוח באופן יחסי.
שונות
(א) כותרות הסעיפים בהסכם זה נועדו לצורכי נוחיות בלבד, ולא ישמשו לצורך פרשנות ההסכם והוראותיו; (ב) סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור להסכם זה והנובע ממנו היא אך ורק לבית-המשפט המוסמך בתל אביב-יפו והצדדים מותרים על כל סמכות שיפוט אחרת. על הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל, ללא כללי ברירת הדין; (ג) הסכם זה מבטא את ההסכם המלא והממצה בין הצדדים לגבי העניינים והנושאים הנדונים בהם, והוא מחליף ומבטל כל מצג, הסכם, משא ומתן, נוהג, זיכרון דברים, הצעות, סיכומי דיון, ו/או התחייבות, וכל מסמך אחר, ששררו או הוחלפו (בין בכתב ובין בעל-פה) בנושאים ובעניינים האמורים בין הצדדים קודם לחתימתו של הסכם זה; (ד) לא יהיה תוקף לכל שינוי להסכם זה אלא אם ייעשה בכתב ובחתימת שני הצדדים; (ה) שום התנהגות מצד החברה לא תיחשב כוויתור על איזה מזכויותיה על-פי הדין או כוויתור או כהסכמה מצידה לאיזה הפרה או אי קיום של תנאי מתנאי ההסכם, או כנותנת דחייה או ארכה לביצוע כל פעולה אשר יש לעשותה על-פי ההסכם, או כשינוי, ביטול או תוספת של תנאי שהוא, אלא אם נעשו במפורש ובכתב; (ו) הודעות בקשר להסכם זה יישלחו בדואר רשום או בדואר אלקטרוני או יימסרו ביד על-פי מעני הצדדים הנקובים במבוא להסכם זה, ויראו כל הודעה כאמור כאילו נמסרה לנמענה במוקדם שבין המועדים הבאים: עם מסירתה בפועל או עם חלוף שלושה (3) ימי עסקים מהמועד בו נמסרה למשלוח בדואר רשום, למעט הודעה בדבר שינוי מען, אשר יראוה כאילו נמסרה רק עם מסירתה בפועל לידי הנמען. משלוח תוכן ההודעה בדואר אלקטרוני לא יהווה הודעה רשמית לפי ההסכם, אלא אם אישר הצד השני כי קיבל את ההודעה; (ז) הלקוח לא יהא רשאי להמחאות לאחר את זכויותיו ו/או התחייבויותיו על-פי הסכם זה, אלא בהסכמת החברה, בכתב ומראש.
נספח א'-1 -השירותים
התוכנה מרכזת את הזמנות המשלוח והאיסוף עצמי של המסעדה לפלטפורמה אחת
ומבצעת אוטומציה והתאמה אישית לתהליך הטיפול בהזמנה.
התוכנה מאשרת ומדפיסה את ההזמנות, מאפשרת גישה נוחה וקלה למעקב, דוחות ונתונים.
המערכת מתחברת למערכות שונות ביניהן:
תן ביס, סיבוס, משלוחה, וולט, אתרי וורדפרס, wix.
האפשרויות של התוכנה מוגבלות לאפשרויות שאותן חברות מאפשרות למערכת לבצע
למשל, וולט לא מאפשרת לאשר הזמנות לעומת השאר שכן.
באחריות המסעדה לוודא שהתקשורת בין המחשב לבין המדפסות תקינה.
. המערכת תלויה בעדכון של חברות צד ג' על מנת לזהות ביטול.
כאשר המערכת מעודכנת על ביטול היא מתריעה למסעדה על ביטול שנקלט במערכת.
באחריות המסעדה לוודא מול הלקוח אם אכן בוצע ביטול.
דרישות מהלקוח
מחשב
על המסעדה לדאוג למחשב מתאים עבור התקנת התוכנה
מחשב שמריץ מערכת הפעלה windows בגרסת XP ומעלה - לא כולל.
המחשב יכול להיות קופה, mini pc או כל מחשב אחר
על מנת שהמערכת תדפיס הזמנות המחשב צריך להיות דלוק
אינטרנט
על המסעדה לדאוג לתשתית אינטרנט יציבה
המערכת מותקנת על המחשב אבל היא מתקשרת באופן רציף עם השרתים של החברה לצורך קבלת הזמנות חדשות להדפסה, ברגע שאין תקשורת המערכת לא יכולה להדפיס דפים חדשים.
על המסעדה לדאוג שהרשת של המסעדה פתוחה לגישה לשרתי התוכנה
מדפסות
על המסעדה לדאוג למדפסת תקינה
על המסעדה לוודא שהמדפסת מותקנת על גבי המחשב וישנה תקשורת יציבה ותקינה בין המחשב לבין המדפסת.
חיבורים לממשקים
על המסעדה לדאוג להעביר לחברה את המזהים האישיים עבור האתרים השונים
במידה והמזהה השתנה או הגישה נחסמה, התוכנה תיידע את הלקוח אך על אחריות הלקוח לדאוג לגישה תקינה
על המסעדה לדאוג על כך שהיא לא מעבירה ממשקים כפולים לחברה
החברה מבצעת עדכון של הממשקים לתוך חשבון הלקוח ולא מבצעת בדיקה של תוכן הממשק ( שם המסעדה או המסעדות בתוך החשבון, תפריט, אזורי חלוקה וכו׳ - באחריות הלקוח )
תוכן ההזמנה המודפסת
באחריות המסעדה לוודא שהתפריט מסונכרן בצורה תקינה והמנה המודפסת היא אכן המנה אותה המסעדה רוצה להוציא בהתאם למה שהלקוח הזמין באתרי המקור
באחריות המסעדה לוודא את כתובת המשלוח, למערכת ישנם פיצ׳רים הנוגעים לאזורי חלוקה ותיוג הזמנות לקווי חלוקה אך המערכת מורכבת בצורה דינאמית ויש אפשרות שהזמנה תתוייג לאזור חלוקה לא נכון לכן באחריות המסעדה לוודא שהכתובת למשלוח תואמת את אזור / קו החלוקה.
אנחנו כל כך שמחים שבחרת להצטרף לשירות!
מנהל אישי יחזור אלייך בהקדם על מנת לאמת את הפרטים ולתאם את תחילת הפעילות